piątek, 29 marca 2013

Niczym w szkolej ławie: "USPRAWIEDLIWIENIE"

"Proszę o usprawiedliwienie mojej nieobecności na blogu w dniach od 9 - 29 marca roku pańskiego 2013 z powodu utraty całego dokumentu z opowiadaniem..."

***

Blog na chwile stanął, ale obiecuję, że jeszcze w tym tygodniu pojawi się nowy rozdział, a tam... Nie będę zdradzać, ale powiem, że może okazać się ciekawie pod koniec ;P
Na swoje usprawiedliwienie mam jedynie to, że moj laptop uległ awarii i niestety, dopóki nie odzyskałam danych, nie mogłam zabrać się do dalszej pracy. Jednak zapewniam, że jeżeli chodzi o rozdział 4 zostanie on dodany w całości ( o ile nie wyjdzie mi zbyt długi ) w tym tygodniu, a jego finałowa treść jest kwestią zaledwie kilku poprawek i zabiegów kosmetycznych.
Dziękuje za te komentarze pod ostatnią notką i przepraszam za zwłokę.
W razie pytań zapraszam na aska: <klik>
Pozdrwiam Was serdecznie!!
Wasza: pinezzka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz